lovely friday

ja, underbara fredag, och underbara marielle !:) det ända som gick emot idag va sjukhuset , engelskaprovet gick bra, och matten går också bra :D och ja, somsagt, träffade marielle en stund innan min buss gick, det va 30minuters prat och alltmöjligt ! du är så sjukt fin vännen. <3 jag är glad att jag träffade dig ! i bussen hem skrev jag mitt arrangemang, så nu är det snart klart, o sen har jag renskrivit praktikarbetet och gjort klart matten, så nu har jag inget plugg på hela helgen ! HELT UNDERBART ! kvällen har tillbringats med pappa & jennie, ni är galna ! snart kommer sara o carro hit o myser :)greeeeat ! ha en fin fredagskväll, <3

Kommentarer
Postat av: marielle

om någon är underbar,

då är det DU,

fin fina människa! <3

2009-03-13 @ 19:47:43
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0