motgång efter motgång

när kommer medgångarna?

en dag på sjukhuset/idrottskliniken/naprapaten.. först röntgen, sen till naprapaten för att han skulle kolla hur det egentligen stod till med min nacken.. det visade sig att allt spridit sig neråt , inflamationen i nacken har vandrat ner mot ryggen, och kotorna i ryggraden är ihoptrycka.. det blev massage och knäckning för min del hos joakim, allt blev värre och jag fick nya tider.. jag känner mig som en jojjo, fram o tillbaka , fram o tillbaka, ! sjukhuset är som mitt andra hem just nu, är det inte röntgen, så är det naprapat, och är det inte det, så är det akuten.. det är verkligen inte kul ! Men han fick mej att se det positivt ; han klarade av att fixa till bröstryggen som den skulle vara :) det är ett framsteg. nästa gång, ska ländryggen bli riktig ! han är en fin människa, så det känns ändå bra.. skulle egentligen fått akupunktur idag, men eftersom att man inte kan röra min nacke, som sköts det upp i 3 veckor.. nu blir det nackkrage 4 veckor till! 
och nu har jag fått nog med tt klaga !;p ikväll ska jag träffa carro, hon är bra på att pigga upp ! vill bara hemifrån just nu !
SPAAAANINEN ! och idag spikades det att jag får följa med, för den värsta inflamaionen har släppt !:D:D
happy moment !:D

Kommentarer
Postat av: Erika

YEEEES :D:D:D

2009-03-04 @ 19:46:05
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad skönt att höra att du kan följa med dem till Spanien! <3

2009-03-05 @ 10:42:59
URL: http://kimek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0