moving on

klockan är 23.51, vilket betyder att det snart är den 16 mars, & bara 28 dagar tills att flyget mot spanien flyger iväg. & vet ni? jag har mått så jävla dåligt över denna resan, jag vill träna, jag vill kunna vara med o göra saker som jag inte kan nu pga min skada i nacken.. men nu har allt vänt, jag vill åka, mer än allt annat faktiskt. jag vill bara bort från allt här hemma, och bara vara ! för vet ni? jag älskar att se folk utvecklas, jag älskar att se folk må bra & ha roligt, pga att de gör det som de älskar. o på den här resan kommer jag få se folk som älskar att friidrotta, det gör att jag får en sån stor inspiration, och motivation att fortsätta kämpa. jag älskar att träna, och det kan inget ta ifrån mig, och verkligen inte en liten skada..
nu ska jag kolla på ett avsnitt till av One tree hill, hoppas alla sover gott :) puss&kram

Kommentarer
Postat av: marielle

you go girl !

2009-03-16 @ 16:26:57
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Frida

oh va fint inlägg :) du ger mig sån himla inspiration johanna, vet du det! det kommer bli en minst sagt lyckad resa. Som du säger är det bästa av allt bara att komma bort från allt vad sverige och växjö heter för att få umgås med de bästa <3

2009-03-16 @ 21:58:39
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Erika

vi älskar dig för att du är så positiv,

det är du som får oss att utvecklas

du är energi <3

spanien ska bli underbart!

2009-03-17 @ 20:07:39
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0