någonstans finns någon åt oss alla

okej.. om sisådär ett dygn är jag i borås, och just nu med alex,sara&hannah ! morgon vid den här tiden är jag lycklig :) för jag får träffa mina två underbara boråsare !:D:D loveit ! helgen kommer spenderas i borås på kvällarna och nätterna och i göteborg på dagarna !:D det är nämligen JSM där i helgen, o hannah&jag ska heja fram alla till nya pers och massa glada miner :D åh, det ska bli kul ! men även jobbigt, såklart.. självklart hade jag med velat tävla :) men sånt är livet !
pratade nyss med alexander, åh, den killen är bra ! en sann vän, min storebror.. :) nu ska jag packa i det sista, tåget går klockan 17.17 imorgon, hannah&jag är taggade ! ha en fin helg :) Puss&Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0