tuesday

och det har redan gått tre veckor sen mitt närmsta halvår förändrades..

det kunde ju varit 3 roligare veckor, men nu är det som det är ! dagen idag har varit lite upp & ner, började med att ella & jag åt frukost och fixade iordning oss innan vi promenixade till bussen där också hannah var :) ella hoppade av vid växjö fria, vi sa hejdå innan hannah och jag bagav oss upp till skolan för att hämta böcker, & därefter gick vi till kungsmad där vi skulle ha tyska ! en seg lektion vill jag lova.. Jag,Hannah,Anna,Erik,Linn & Joakim gick mot simhallen, där hannah, anna&jag väntade i 2timmar, innan dom skulle träna! jag va med o kollade, och umgicks med min supergoa tränare, ingela ! det var 2jobbiga timmar som jag fick kolla på träning, & det blev inte bättre av att mamma ringer o säger att morfar hamnat på sjukhuset... jag pallar inte ;'/ jag önskar att turen vänder för min del snart..
nu ska jag fortsätta att kolla på lakers-almtuna på tv:n, 2-1 till lakers just nu ! :D
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0