best friends

bästa vänner är nog det finaste man kan ha :')
jag har 5stycken, som verkligen vet allting om
mig, det är underbart, Marcus,Lina,Hannah,Tove
&Carro ! min bästa vänner<3 igår umgicks jag med
två utav dessa, så gott som hela dagen, med lite
pauser,(: kvällen va supermysig, blev dock inget
båtåkande, det åskade i början, så vi stannade
inne (: det blev massa prat och skratt, som verkligen
behövdes, ett ljus i allt mörka :) vi gjorde varm choklad
samtidigt som vi kollade på Talang2009, :) denna kille,
11år, sjunge I will always love you, helt underbart, gåshud
och jag bara rös :) och denna kille som var 13år och sjöng
I´m yours, helt galet ! hannah&jag åkte hem vid 23.30 ungefär,
och nu har jag precis vaknat, lyssnar på Ayo Technology,
och bara slappar (: sköönt ! funderar på hur jag ska göra idag,
velat faktiskt lite !:D men det löser sig ! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0