det finns ingen mening

you used to talk to me like I was the only one around.

jag antar att jag håller med på texten : everything changes.
hemskt, men sant ! jag tror att jag blev bortskämd över att
jämt få höra ord som : Du är den finaste tjejen jag vet, du är
världens bästa vän, du har allt, du är perfekt, jag älskar dig !
den tiden var underbar, och jag kan säga att jag saknar det.
då jag kunde ligga uppe hela natten och prata med han som
var min allra bästa vän, om allt mellan himmel och jord, han
som alltid sa fina och roliga saker ! han som sa att jag fick
honom att må bra, han som fick mig att skratta ! nuförtiden
handlar allt om tjabb, bråk och tårar.. vår vänskap kanske
är i en svacka, och detta är det värsta jag vet. att bara få höra
att man gör fel, det tar hårdare än man tror, särkillt när det kommer
från någon som man verkligen ser upp till. jag antar att det
är såhär livet ska vara ; Svårt ! jag önskar bara att du kunde lita
på mig marcus.. & jag önskar att allt kan bli som innan,



på tal om annat så har jag haft en underbar kväll, med min kära vän carro (: vi har hunnit med allt o lite till !:D skrattat , pratat, nördat oss, flummat och bara varit oss själva, det gillas skarpt :) jocke kom vid halv 10, då vi gick en sväng :) mycket mysigt ! ni får mig att må bra , när allt annat bara går emot ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0