diplom hit och exkursionsrapport dit

himmel och pannkaka va kämpigt det blev just nu när jag kom på att jag inte fattar hur man ska skriva denna hemska exkursion om växjösjön! men det löser sig, precis som allt annat !:) min dag har varit minst sagt händelserik ! sjukan på morgonen, sen cykla satan till engelskan, därefter mat med marika,sofia,hannah & anna! sedan väntade cyklen igen, och jag gasade på till idrottskliniken denna gång. sitt-cykel och lite lätta övningar med Lena! därefter väntade det som hela katedral oh teknikum taggade för ! RUGBY !! sjukt härlig stämmning och en riktigt bra match :D mkt skrik och jubel ! och det vinnande laget var ju såklart.. KATEDRAL! hannah & jag gick ner mot stan, handlade kyklingbaguetter och sedan träffade marielle och bea på stationen (y) träffade även joel & anna ! åkte till träningen kvart i 4, pratade en stund med ingela, MVG i specialidrott(y) greeejt ! sen gick jag upp till sofie på kansliet o pratade med henne i ngn timma, åt kladdkaka och mackor :) sofie är toppen !  klockan 7 var det dags för barnträningen, som aldrig blev av, det gillar både frida och jag ;D vi fick ist åka hem , gööööttt! nu sitter jg här med mitt diplom jag ska skriva till simskolebarnen och min himla exkursionsrapport (y) toppen! antons mamma ringde nyss, hon kan ju vara en av världens finaste människor! så himla snäll :') pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0