ge aldrig upp hoppet

igårkväll kollade jag på Sandor slash Ida, mamman till sandor sa , när sandor berättade att det bara va skit med hans idrott, att det är när man inte får göra det man älskar att göra, som det är skit, annars är ingenting skit. jag kan hålla med.

matte-nationella, 4h, jag hoppas och tror att det gick bra :) staden med lina en stund, mycket trevligt <3 upp till skolan för att äta, sen gick hannah,anna, linn & jag hem till linn :D vid halv 2 va det dags för linn att ta sig till körskolan, hon hade nämligen uppkörning idag, och alla kan ju skänka en tanke till henne, för hon KLARADE DET !:D:D jag gick glad till Idrottskliniken, och kom därifrån mindre glad.. jag träfade carro en snabbis innan jag därefter träffade anton innan våra bussar 16.20 gick åt varsitt håll ! simone&jag pratade om allt mellan himmel och jort påvägen hem (: mycket bra ! den tjejen är fantastisk! när jag kom hem gick jag in till mina underbara grannar, pratade med Lotta, som verkligen är som min storasyster, en sjukt fin tjej, och en underbar mamma åt  sina barn :) jag avgudar henne ! nu har jag precis ätit, och tänkte gå en runda för att rensa tankarna ! underbara vänner åker till berlin idag, och jag & hannah är kvar här hemma !
pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0