I fell in love with a fairytale

åh, jag blev förälskad i denna underbara norrman, och hans fina röst ! jag är dock besviken på att inte dom andra länderna gillade Marlena, jag tycker hon är värd, såå mkt mer än en plats bland dom sista ! tumme ner för det, verkligen (n) annars var det en riktigt bra eurovision, bra låtar och härlig stämning ! jag satt klistrad framför tv.v tillsammas med Marcus, Sebbe, Joel, Andreas, Anna, Martin &S amuel ! :) mysigt .. fina vänner ! tillsammans med Island,Tyskland och Sveriges, tyckte jag att Norge va det bästa bidraget !

uppladdningen till eurovision song contest stavades Pizzza :D Sebbe,Joel,Jennie& jag åt god pizza , och pratade en massa, innan marcus & matilda kom, då gick vi till konsum och sen andreas där vi tillbringade kvällen (: grejjt !
 
jag visste redan innan att jag va svag för killar som spelade gitarr, men inte sååhär svag ;o :')

nu ska jag göra mitt program för nacken, sen ska jag sova ! imorgon bliré kalas för systeryster, sen hem till fina gemla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0