I need you right in front of me

jag ligger här ute på min ballkong, har bäddat med två tjocka duntäcken, 10kuddar , 1 filt och en madrass (y) mycket mysigt ! kladdkaka, hög musik & bara vara ! det gillar skarpt! sååå skönt att få kunna slappna av, inga dumma prov eller inlämningar, bara tyska, sprechen kvar, sen är jag klar, hela 2.an är över, sommarlov :D Jag & Hannah har skaffat sommarjobb idag, kommer tjäna 13000 på 15dagar, mycket bra, mycket bra ! (y) en fin kväll ! hugs

mysfaktor tusen (:

denna från Rågårds och en liknade , fast med korta byxor
från MQ ligger snart i min garderod (y) like it , alot !


Kommentarer
Postat av: LOUISE

Sv: Tack så jättemycket, ängel. Jag tycker att du är en fantastisk person. Du kommer ta dig igeom den här skadan utmärkt och komma tillbaka som en väldigt stark person, och börja träna för att nå toppen igen. Jag menar, vem hade klarat något sånthär bättre än du? Jag tror på dig! :)

2009-05-13 @ 14:09:11
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0