inget är som förrut

aldrig förr har jag mått så dåligt av att se en annan människa skada sig..  när vi kollade på fotboll idag, marcus,joel, robin, sebbe, andreas, jag & dardan, så va det en tjej, som hamnade fel, o skadade sin nacke.. en stund senare, så va ambulans o hela köret där, och i mit huvud snurrade allting.. flashbacks från 17februari,! jag fick kämpa för att inte tårarna skulle börja spruta.. INGEN är värd detta. det finns inte ord för hur jobbigt det är.. o ingen är värd det..

min dag har varit bra annars, har umgåtts med min fina kusin matilda hela dagen (: mycket mysigt, långpromenad, sckerkaka, cykel, mys & maaaassa prat (: like it ! har också träffat mina fina killar & umgåtts med dom ! nu sitter jag hemma, ska snart sova (: har panikpluggat inför samhällsprovet imorgon ! det ska nog gå bra :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0