kusinen konfirmeras

grattis (eller vad man säger) till kusinmatilda som idag
konfirmerades :) en lättnad kan jag förstå, men för min
del var konfirmationstiden ngt av det bästa som hänt i
mitt liv :D man saknar ju det en aning ! jaja, hur som hellst
så gick vi till kyrkan klockan 11.00, kollade på en fin men
rtt dryg konfirmation :) oskar och jag satt mest o skrattade,
men även lite sång, bön och nattvard hanns med :) fotografering
sen hem till tilda för att äta underbart god mat & tårta ! vi gick
ner till idrottsplatsen där B-laget spelade match, joel, andreas,
sebbe & dardan var också där ! vi kollade en period, sen
spatserade vi hem och umgicks med släkten igen !

jag övningskörde hem, och det gick sjukt bra :) ska bli skönt att börja
på körskola snart, då känns ändå körkortet nära (y) men kragen
måste jag bära med mig när jag kör, inte för kul kan tyckas, men
det är min nya värld! nu blir det tacos med famljen, sen promenix med
sara och carro (: fina tjejer det där ! <3

Kommentarer
Postat av: joel

det heter halvlek i fotboll ;)

2009-05-10 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0