totally awesome

igår stavades kvällen : FEEEST ! bilen rullade ut mot Nöbble vid 20.00, oh efter många om o men kom vi tilllut fram (y) det var ett glatt gäng vi möttes av :D sånt gillar vi ! festen drog igång på riktigt oh det blev dans,sång,fotbollkickningar(som tyvärr inte var min grej),prat, skratt och bara sjukt bra fest! kvällen slutade med att strandh, lisa och jag har världens deeptalk som allt möjligt :) myket bra människor! sen låg ett gäng i amandas gillestuga och bara var allmänt döda, myket prat oc skratt där inne också vill jag lova! eiman,strandh,vickan,danne,thomas hannah och jag hoppade sedan in i dannes bil och åkte hem mot växjö igen, fullt hus i den bilen kan jag säga ! hannah och jag tog sena nattbussen hem, pigga och glada, riktigt glada faktiskt ! :D även om jag vaknade med tuuusen myggbett idag, så hade jag en gaaalen kväll igår, med en stor del av ID07, rättare sagt 35stycken, plus en samhällare, max ! ;p  greeejt ! nu ska jag ut i solen ! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0