you are the music in me

min dag har varit allt annat än bra, men samhälsprovet gick bra , ett halv poäng från mvg, som störde mig ngt enormt.. men jag kan ju inte skryta med att jag pluggade så särkillt mkt, passade på att umgås med fina vänner i helgen istället för att gräva ner mig i skolböcker ;p dagen gick rätt snabbt, christoffer och jag kämpade tillsammans med alla startlistor till handikapps-os, där vi och tre andra har fått den stora äran att arbeta i sekritariatet!! fybubblan alltså ;o sjukt mkt arbete. men idag gick det bra :) promenixade med anna till stationen, där jag träffade anton en liten stund :) alltid lika trevligt (: min kväll har stavats : Plugg och storstädning av mitt rum.. riktigt drygt, men behövligt ! ledarskaps-slutprovet imorgon känns bra, känns mest som att det kommer komma logiska saker :) så det är skönt ! sen har jag bara 6 prov kvar denna veckan efter detta.. 5 nationella & ännu ett slut-prov , fast i specialidrott , :) toppen (y) snart är det sommarlov !
:D och det gillas skarpt ! godnattpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0