freud, sekundärt, primärt..

åh, vad jag verkligen älskar psykologi ;) har spenderat nästan tre timmar hos erik o pluggatpluggatpluggat, ;p så nu kanske jag är rätt säker! att köra hem i sånt mörker va inte kul alls, usch! sjukt läskigt, men jag satt o sjöng ;d så det gick bra iallafall :) dagen annars har varit kanon! & imorgon åker jag till åseda, och kommer förhoppningsvis träffa fina andreas och joel!! åh, längesen nu. men snartsnartsnart :D i bilen kommer musiken dunka, och två systrar kommer att sitta i framsätet o sjunger ljuva stämmor :D GAAAALET  ! körkort är underbart! jag vet att jag bara skriver om det, men känslan är fantastisk! nu ska jag hämta mamma på tjejkväll :) PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0