what a feeling

en supermysig kväll igår :) fina vänner, dans, skratt & många nya ansikten ! Sånt gillar jag, starkt. Oleo va faktiskt grymt kul igår, men jag blir galen på folk som dricker för mycket, och inte kan kontrollera sig utan börjar slåss ;o otroligt hemskt!
bussresan hem var i en klass för sig faktiskt ;p grymt kul folk.. Jag hittade mig en ny vän, en riktigt snäll sådan!
Sara, Louise, Elin, Johan, Martin, Jocke, Christopher, TACK för en sjukt fin kväll (:
& sara, I´ll be here for you, <3

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har världens panik och känner mej som världens jäkla pucko.. jag har gjort bort mig så ofantligt mycket.

2009-11-01 @ 13:41:02
Postat av: Elin

Tack själv, det var hur kul som helst :) <3

2009-11-01 @ 16:26:23
URL: http://elinanderssson.blogg.se/
Postat av: LOUISE

Tack Johanna! Men om det är någon som är stark så är det ju du. Jag hade aldrig klarat mig i den situationen du är i. Men du klarar det och jag beundrar verkligen dig.



Jag ska nog försöka testa det där med att mobilblogga. Det verkar otroligt smidigt.



Hoppas vi ses snart. Ta hand om dig <3<3<3

2009-11-02 @ 20:12:25
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0