one year ago

tiden går fort när man har roligt.. ett ordspråk som verkligen stämmer ;o sinnes. Det känns som det var igår jag träffade mina fina vänner från åseda för första gången, men samtidigt känns det som jag känt dem en hel evighet. Andreas,Joel&Sebbe! :) ojojoj, finare killar får man verkligen leta efter. alla saker vi hittat på, som att steka på gymnasietaket en hel dag, grilla kött och äta potatissallad vid basketkorgen, och grillen gömd bakom busken, alla filmkvällar, promenader, unkan, landrum, skridskor, ishockey, julottan förra året, ligga och prata en hel natt till klockan 4 för att sedan gå upp vid 6, helt döda, käka godis tills man spricker, juldagarna förra året med andreas & joel, ..  hjälp, listan kan göras lång, men en sak är säker (: allt det som ni lärt mig om vänskap, allt det ni lärt mig om att vara sig själv, det är värt mer än guld! Ni förrändrade mig till något bättre, tillsammans med Marcus, men han har jag kännt längre (: Ni kommer alltid vara mina åsedakillar, de killarna som visat mig att vänskap är starkare än ngt annat! Även om vi nu inte träffas lika ofta, eftersom att vi alla jobbar, på olika ställen på helgerna.. Det är tråkigt, men gammal vänskap rostar aldrig.. Right? Allt kommer alltid finnas kvar, alla minnen, alla upplevelser, allt (:  det är jag glad för, ni betyder mer än ni anar! Kärlek till er, <3
Marcus, Andreas, Anton, Sebbe, Joel, johanna & jennie

- det vi hade, var grymt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0