underbart



oj, nu va det längesen (: studentfest i torsdags! ett ord ; SINNES!!!:D
fyyy tusan så kul! galet. förfesten hos lisa var även den kanon <3





min fredag var helt underbar (: jag hade 23 uunderbart fina
vänner hemma hos mig ! det blev Kycklingklubbor, Pastasallad, Godis,
Chips, Popcorn, Choklad, Te, Amöba, Kropp mor Kropp, Land&Stad,
gitarr, skratt, prat, mys, masssa bilder, presenter & ett galet gäng.
TACK! för en superbra kväll!<3 & för alla presenter. :')
på kvällen kom oskar till gemla, och vi säger även , GRATTIS TILL
KÖRKORTET! :D


--------------------------------------------------------------------------------
och sen har vi då min Lördag och Söndag, som har spenderats med
Frida, i Tipshallen :) åh, helt underbart! friidrottsläger för smålands-
friidrottare, 96-97.or (: Leos lekland var verkligen en höjdpunkt,
men allt var helt sjukt bra! så himla mysigt! och ett stort plus är
att frida är så himla go! en toppenhelg, och det var rätt så sorgligt
att säga hejdå till alla 35 barn vi umgåtts med i två hela dagar!

ikväll blir det iallafall till att sova, för det blev det inte mycket av
denna natten! ;p men that´s life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0