Love

Jag har kommit på dethär med att mobilblogga;) ligger just nu i min säng, nyss vaknat, o ska snart på möte med min chef på simskolan. Toppen! Gårdagen var helt fantastisk :) miriam, frida och jag, myste ner oss i en soffa på millas kafé i stan. Varm choklad, chokladboll och massa prat hanns med. Otroligt mysigt, och jag kommer leva på denna glädje ett bra tag framöver. :) två timmar senare, gick jag upp till linn. Där även Hannah, anna och sen också erik befann sig. Möte med uf:) kvällen tillbringade jag med familjen, mycket mysigt! Dagen idag ska somsagt först innehålla möte, och barnträning sen hem för att fixa lite inför kvällen, :) överraskningsmys och fina vänner, kan inte bli bättre:-D take care/johanna

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Åå, hur mobilbloggar man? Det vill jag också kunna :)

2009-10-31 @ 13:00:15
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0