my weekend

gårdagen var underbar helt enkelt :)  det blev först skola, sen hem för att vila upp mig. Det nalkades sedan barnträning, och möttes av alla barnen med "ja må hon leva", och fick även paket (: oj, va glad jag blev! helt galet, så himla fina ungar! middag på akropolis med tränarna sen blev det bio i ulriksbergskyrkan med simone,sara,hannah, efraim och miriam :) helt galet mysigt! att det kan finnas så fina människor! och miriam, jag inspireras såå mkt utav dina ord, din utstråling och din underbara personlighet. en fin kväll som slutade i sängen vid 02.00.

uppe med tuppen imorse klockan 05.30, på schemat stod ullared, och jag fixade fika, frukost och te inför den långa resan :) det var 5 trötta men glada tjejer som packade in sig i bilen! underbart! och nu är jag även 1000kr fattigare, men en hel drös saker rikare! great helt enkelt! ikväll blir det gitarr & sång med fina sara! och nu är det 6.5timmar kvar tills 18! jag har en sån frukansvärd åldesnojja särkillt när jag såg mig själv i tidningen idag, Johanna Adolfsson 18år! inte okej.. men det blir bra :) har fått ännu ett brev idag.. :
-Hej igen. Imorgon gäller det!! Ta på dig fina kläder, och gärna klackar. Du ska åka bussen in till stan 18.25.. Inne i stan väntar två bekanta ansikten som du väl känner igen.. Go for it girl!  xoxo

otroligt spännande :D:D
(detta inlägg ville inte uppdateras innan, 18.30)

23.12
har haft en fantastisk kväll hemma hos tove, ! började med att jag blev bortrövad av simon,martin,jonna& hennes kille.. sen slutade vi hos tove, där 4 andra fina människor var! jag öppnade paket, vi åt kladdkaka, spelade spel, pratade, sjöng singstar och bara mös (: otroligt bra allting! TACK för precenterna, jag uppskattar det mer än ni anar<3 att bara få vara med er, gör mig till en så lycklig tjej :) och sara, tårarna bara rann efter din precent, som du vet, och, TACK ännu en gång :') de var otroligt fint alltihop, det var tårar av glädje, jag log hela tiden, dina ord betyder mer än guld <3

TACKTACKTACK för att ni är dom ni är!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

vad glad jag blir över att du hade roligt !

du är såå fin vännen och jag är otroligt glad över att jag verkligen fick visa hur värdefull du är för mig, vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Alla orden som jag sa, allting kommer verkligen från mitt hjärta och det är verkligen så jag tycker och så det är.

Tack för att du är den du är, du är fin och jag älskar dig, <3

2009-10-04 @ 00:24:51
Postat av: Simone

TACK FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR!

EN STOR GRATTIS-KRAM FRÅN MIG ÄVEN IDAG. <3

2009-10-04 @ 10:02:48
URL: http://fightwar.devote.se
Postat av: martin

grattis igen:D det va kul å lyssna på dig när du skrek på oss i bilen;P tack för en trevlig kväll:D

2009-10-04 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0