shake it

oj, en minst sagt underbar dag/natt igår !! helt sinnes. Det blev först släktmiddag, där folk från pappas sida kom hit. Mycket skratt, prat, sång och gamla bilder! emelie&jag hade en galen eftermiddag, där tårarna földade efter allt skratt! vid 5 begav jag mig till carro där Sara,Hannah, Christoffer, Tobias och Joakim var! då började det. 7 glada ungdomar åkte bussen till stan, pratade med två goa killar där bak i bussen, och taggade satan! kvällen skulle bli underbar! halv 7 hos alle, folket var redan där, kände inte alla, men kul att se nytt folk (: singstar, skratt, prat, snurridurr och sedan tagga oleo! folket var där, musiken var grym, allt var perfekt! en och en annan god drink, och mera folk kom. great! träffade på ett gäng glada människor jag kände igen, även nya galna människor! jag dansade runt som aldrig förr ! min fina kusin är ju minst sagt galen! haha , nej, dags att runda av (: min kväll var underbar!

nu blir det åseda, och släkten från mammas sida kommer att vara där! Ha en fin söndag (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0