två utav världens bästa vänner

Jag har två utav världens finaste och goaste vänner, dessa två heter Hannah&Caroline! Alltid finns de där, alltid stöttar de, och alltid, alltid tror dom på mig, vad det är gäller. De två, tillsammans med en drös andra fina människor , gjorde min födelsedag till den bästa någonsin (: kvällen var underbar, och all tid ni har lagt ner, all möda, allt är värt mer än guld tjejer. Hoppas ni förstår det ! TACK igen, för allting, boken, överraskningarna ch för att ni är ni (: Jag älskar er, så himla mycket<3

jag har haft en underbar kväll :')

Kommentarer
Postat av: carro

DU är så himla bra ska du veta!

klart man ställer upp för sina bästa vänner :) <3 & varsågod, bara bra att du blev nöjd med allt! :D

jag älskar dig <3

2009-10-05 @ 22:46:11
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0