all for love

fullspäckad dag, oh tjena säger jag bara.. vaknade upp av ett superknäppt sms av hampus :) men faktiskt så har det räddat lite av min dag (: det va skola, fick många "åhhh va fin du är i håret", det gör mig glad . sen efter skolan tog hannah & jag kort tillsammans med effe, och jag tränade sedan mina små barn, åh, jag älskar att träna dom, att se glädjen ! :D vid 20.00 fick jag skynda mig, gitarrkursen började vid 20.15, vi hämtade upp jocke! det gick bättre än väntat (: nu ska jag öva tills nästa gång. & jag kan ju säga att jag längtar så grymt mkt! delvis för att få spela med folket, och delvis för att få se denna SJUKT snygga kille mittemot :D greeeaat ! PUSS&GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0