growing up

en helt underbar kväll hemma hos mig med fina vänner blev det tillslut! :) ojojoj, supermysigt. Gitarr,Piano & skönsång(sara) började kvällen, sen kom dom andra,  det innebar ; grilltime! sjukt gott. snicksnack om allt och ingenting bjöds det på, sen blev det te/kaffe och ännu mera prat. Singstar, chips, dip och morötter, sen en promenad, som resulterade; ligga vid skolan och kolla på stjärnorna och njuta av att man har 6 utav de finaste människorna i världen jämte sig. helt enkel, gaalet bra :) 

imorgon kommer en väldigt fin person hem till mig & stannar till söndag. :') kvällen imorgon kommer tillbringas hemma hos carro förfilmkväll, och kräftskiva hemma hos mig :) göööött! sen ska jag försöka låna carros externa, så vi kan kolla på ngn film här hemma under senare kvällen :) möjsigt. Ha det fint, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0