teoripluggggg

ohja (: nu är jag igång, har gjort Fas A och Fas B på datorn här hemma :) och det gick bättre än väntat! Hade 67 av 70 på Fas A, och 68 av 70 på Fas B :D detta känns bra faktiskt :) Imorgon blir det mera plugg! Jag känner dock att jag är lite efter, och körkortet kommer jag inte få preic spå min födelsedag, men högst två veckor efter är målet :)

dagen idag har bestått utav skola, stan med Hannah&Linn, körlektion, teorilektion och mycket skratt :) nu är jag grymt trött, och ska bara spela lite guitar innan jag somnar :) sköt om er,<3


Kommentarer
Postat av: Erika

vackra johanna!!!

du kommer ju klara körkortet galant, du har ju kört bil i en evighet :)

2009-09-08 @ 11:54:42
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0