time to wake up

för ett år sen vid den här tiden, levde jag som i en dröm, jag åkte till åseda varje helg, umgicks med världens finaste killar, och var glad hela tiden :) allt var så lätt. Men när man en gång inser att, ja-a, det är dags att vakna, things are different, då är allt helt konstigt.

men tro det eller ej, så är jag glad att det blev som det blev (: jag mår bra ändå, jag har kvar mina vänner, dock inte lika tighta som innan, men dom finns alltid :) joel är en utav de finaste killarna jag vet. det blev en kväll med andreas,anton,dardan och jennie, hemma hos joel i fredags, mys, film & godis!

På lördagen blev det 18-årsfest hos effe, där sjuuukt mycket folk samlades för att uppvakta honom! Många nya ansikten, sjukt härligt folk :) ojojoj, vilken kompiskrets man har egentligen ;o gaaalet. Han uppskattade vår present, och hannah&jag var sjukt stolta när boken skickades runt, så att allt folk fick se den ! (; det blev mat, tävlingar, mys, prat, dans, sång, brännboll(de andra) och så lite efterrätttt (y) underbart!

kom hem runt 2inatt, och vid 08.00 imorse ringde klockan, jobbet kallar :D men tro det eller ej, så älskar jag jobbet som simlärare! erik är i en klass för sig :D gaalet härlig kille! sen blev det hem en sväng, för att sedan stressa iväg till mina små friidrottsbarn :) åh, en underbar söndag!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: liseplace

hoppas syssling mår bra? <3(:

2009-09-28 @ 11:34:42
URL: http://liseplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0