torsdags/fredagsmys

en superfin torsdag med anna på skåres (: resten av dagen är inte ens värt att nämnas! en stoooor chokladmuffin var blev det för våran del, och en Cappucino för anna, medans jag tog en choklad :) denna timme innehöll prat om allt från killar till tjejer, till pinsamheter . anna är en sån otroligt fin människa, jag vet få som är som henne. & precis som jag sa till henne, så är jag väldigt glad att jag träffat henne!

zacke var den andra att rädda min dag :) han & alex kommer på skol-sm :D och kommer bo på samma hotell som oss, och kaaaanske åka samma buss som oss upp (: underbart! pratade i 1.5timma med han(: sen handlade jag med la familia!

imorgon blir det mys här hemma :) jag ska ha hit 8 fina vänner, och grilla god mat, äta godis, leka lekar & spela spel (: jag har planerat för en toppenkväll, ! mys ute på altanen, tända ljus, filtar, kuddar, musik, chips, godis & underbara vänner! Amöba ska lekas och kropp mot kropp ska spelas:D KALAS !
men först blir det skola i en lektion, psykologi, I love it :) sen ska hem o fixas :D sara kommer o spelar lite piano innan alla andra kommer (:

KRAMAR!

här är en bild på tjockiserik , han är en fin vän :)

Kommentarer
Postat av: tjockiserik

VAFAN JOHANNA!!!:O

2009-09-07 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0