waiting for a star to fall

9 vänner träffades igårkväll, efter många om & men uppe på skärvaberget, och kollade tillsammans på solnedgången (: vi tog fram våra filtar, tjock kläder och fikat. Där satt vi sedan och mös och bara var. helt underbart! Stjärnorna började titta fram, och vi la oss ner på ett långt led jämte varann och kollade upp mot himlen, skrattade, pratade och njöt av tillvaron! allt var helt perfekt! två stjärnfall hann jag se, två önskningar innebär ju detta :) vi gick hem till jocke efter några timmar under den bara himmelen, kollade på film :) åh, en helt underbar kväll!
Simone,Alexander,Sara,Simon,Jocke,Martin,Hannah,Tove, <3

Dagen idag har tillbringats med mina simskolebarn från klockan 08.00-12.50, sen åkte jag till åseda (: träffade vänner, åt god mat och bara njöt av en fin dag! snart blir det att sätta på en film & sedan sova tidigt! men först gitarr! take care, <3


sämsta bilden, jag vet (: men mobilkamera+mörker är iinte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0