the hardest part

min dag har varit lite blandad, allt mellan att vara lite småledsen till att vara superglad :) frida räddade min dag med sin härliga glädje och fina ord! mys med henne efter skolan var precis vad jag behövde! skolan går bra, och jag känner att jag hunnit ikapp nu efter resan! skönt det. Det är mycket, det är jobbigt, men man kan inte ge upp nu, när det inte är många veckor kvar! igår sökte jag universitet, sjukgymnast i 5 olika städer, som jag på ett sätt hoppas jag kommer in på, och på ett annat inte! det är svårt nu, det är mycket, jag är snart helt fri.. men det känns faktiskt bra :) promenad med sara igår med, himla skönt att prata! det var otroligt längesen.
Ikväll blir det isshow med hannah&tobias, sen blir det grillmys med fina vänner (: himla bra! dock känns det inte som innan, men livet går vidare antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0