dum av dig

hemma igen efter en härlig jobbdag, sitter just nu & lyssnar på låten ovanför:)! fast än att jag jobbar många timmar, och även om man blir mentalt trött, så har jag nog ett utav världens bästa jobb :) & några utav de bästa människorna som jag känner som arbetskamrater, synd att sommaren snart är över! dock får jag vikariat tills vi åker (: kan inte bli mycket bättre faktiskt. efter jobbet idag var jag otroligt trött, allt gick emot.. det är då tur att man har världens bästa killkompis.. oskar räddade mig ikväll kan jag säga! telefonsamtalet var mer än behövligt, han vet precis hur jag är.. &tack gode gud för det ;D haha nu ska jag njuta av mina 2lediga dagar sen är det bara på att igen!

Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Sv: Tack så jättemycket Johanna! Insirationen har jag fått från dig. Du ger aldrig upp och det är så starkt!

2010-08-18 @ 10:36:47
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: LOUISE NYBERG

Förresten, jag har aldrig riktigt fattat vad det är för jobb du har. Bara lite nyfiken :)

2010-08-18 @ 10:37:36
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0