I gotta have faith

jag mår bra, lever livet, dansar, sjunger, jobbar, skrattar, träffar fina vänner, tränar.. ja, helt enkelt saker jag mår bra av :) kom hem från ett dunderpass på idrottskliniken med Tove för ett tag sen, box it was! häääärligt att kunna ta ut sig lite igen! underbart :D

har jobbar 2 nätter på rad, och ska imorgon jobba ett 25timmars-pass, sedan blir det ledigt fram till fredag, då det blir en helg på 28timmar totalt :) kanon! nyss avslutade jag ett 1.5timmar långt samtal med min saknade tjej som numera har bosatt sig i Ö-vik! en trip dit är planerad i september & jag längtar så att jag nästan spricker :) hon är underbar denna Lina, och att vi missade ett helt år av vänskap är hemskt, jag var hemsk, men vi har hittat tillbaka & det är det finaste som finns! Tack för att du är du Lina & du är guld för mig! (jag vet att du läser:D)
nu ska jag sova så att jag orkar med jobbbbet:D
KRAMAR & KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0