ett sällsynt exemplar

allt detta är bara så sjukt patetiskt ;o haha, lite skrattretande också!
Dock är mina vänner något utöver det vanliga (:
dagen i Malmö igår var helt grym :) ååååh, dessa underbara friidrottare kan man aldrig få nog utav :D:D & att träffa Martin räddar mig alltid! att träffa en människa kanske 3 gånger per år, men ändå leva på hans energi och glädje mellan varje tillfälle, det är sjukt! han är underbar, och en utav mina allra bästa vänner :) hannah & jag hade en grym dag, och skrattade himla mycket :D as usual! härligt :') hon är världens finaste! & Louises trestegshopp var helt galet bra :D himla skönt att det släppte för henne! hennes glädje till friidrotten ger otroligt mycket inspiration.
andreas, natta, matilda, ellen, malin, martin, ellen, louise, anna, kalle, simon, yongan. fina fina fina männsikor.
kvällen tillbringades sedan med martin, simon, alexander, simone, sara & hannah (: lite singstar, lite film, lite skratt och fina vänner . gick dock hem tidigt eftersom att jag skulle jobba idag mellan 08.50-12.50. men nu är det över också, och nu får jag äntligen vila :) KRAM

Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Tack så mycket Johanna! Vem ger insperation om inte du!

Sjukt kul att träffa sig igen! :)

Det görs alldeles för sällan <3

2010-02-21 @ 16:55:46
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0