From the highest of heights to the depths of the sea

jag har haft en helt fantastiskt bra dag (: marielle johansson, du är min solstråle, min glädje och min lycka! åh,den här tjejen är grym :D och så mycket som vi har skrattat har jag inte skrattat på länge! den här dagen kommer jag att leva länge på (: & 190 kort blev tagna! grymt fula de flesta, eftersom att ingen av oss kan vara normal, men jag antar att det finns de av den sorten också !^^ tusen tack tjejen, du är underbar! love, <3








marielle stod för underhållningen, som ni ser ;) har minst 10 bilder på hur hon dansar o har sig :p haha! Jag önskar alla hade en vän som hon :)

imorgon blir det promenad med en vän jag verkligen har saknat..


Kommentarer
Postat av: marielle

DU ÄR UNDERBAR JOHANNA! HELT OTROLIG. INGEN ÄR SOM DU.

jag bjuder på bilderna, haha, galet fula men spela kvitta! tack för en outstanding dag! <3

2010-02-24 @ 23:40:22
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0