jag vet vem jag är, när jag är hos dig

har precis pratat med min fina skånetjej i telefonen,
hon vet precis hur allt är, hon vet allt utan att jag
sagt något! du är otroligt bra vännen, <3

skolan började med att bussen var en timma försenad, inte okej.. träffade tobias en stund innan skolan, pratade lite, sen va det natur, geografi och religion.. träffade sedan marielle för en fika på eftermiddagen, oj, som jag har saknat henne;o hon förstår och hon är bäst, och jag älskar henne! <3 för en timma sedan kom jag hem från en långpromenad med mamma, mycket trevligt (: min mamma är kanonbra!<3 religionplugg står på schemat, ska skriva min uppsats och det känns väldigt bra :) jag tror den kan bli riktigt bra faktiskt!
Caroline Glans, du är kanon. <3

bästa, <3


Kommentarer
Postat av: Sara

du besökte mig aldrig :/

2010-02-01 @ 20:04:58
Postat av: marielle

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-02-01 @ 20:15:22
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: Elin

du är fin <3

2010-02-01 @ 22:21:12
Postat av: Carro

Du är bra johanna! <3

2010-02-02 @ 09:30:24
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0