what a night

en otroligt lyckad studentfest igår, :) mycket folk, en grym förfest hos Amanda med stora delar av ID07, dans, skratt, musik, prat & underbara vänner! studentfester är en otroligt bra grej faktiskt :D (y) kom hem runt 02.00-tiden och var då sjukt trött.. somnade nästan direkt & sov till 10 i morse då jag väcktes av ett sms :) nu blir det sjukhuset, jobb och kanske en bio (: kan bli en grym dag :D:D imorgon bär det 08.30 av till Malmö för att träffa en hel hög av Sveriges bästa Juniorfriidrottare, det är nämligen JSM, och jag ska äntligen få träffa dessa saknade människor! :)) det har gått nästan ett halvår sen, och jag finner knappt ord på hur mycket jag saknar världens bästa Martin!!!
& tuuuusen grattis till Wrapit-UF som är ett av de 8 bästa UF-företagen i kronoberg :D grymt marielle!
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: marielle

tack johanna! :D :D

jag saknar dig

2010-02-19 @ 18:15:00
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0