all that really matters

har tillbringat så gott som hela dagen på sjukhuset,
somvanligt går det käpprätt åt skogen! men hon vill
iallafall hjälpa :) & det känns skönt! nu ska jag
hänga på rygg-nackinstitutet 3gånger i veckan hela
året! det känns ändå helt okej!
Jack åker hem imorgon, så jag skulle säga hejdå idag..
kramar och tårar.. han är en fin kille med ett fint hjärta,
men det är i australien han hör hemma :) vi kommer
iallafall sakna honom! & jag missar utflyttingsfesten,
på grund av mina nya underbara tabletter! ;o
istället ska jag hem till hannah, tillsammans med
martin, joakim, simon, sara, simone, tove & så
hannah då :) hoppas på en fin kväll, men det lär det
bli! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så oerhört stark och jag kan inte annat än imponeras - och inspireras - av din livsglädje och uppskattning du visar allt och alla. Kämpa på tjejen !!! :)

2010-01-15 @ 21:20:02
Postat av: Sara

instämmer med föregående talare, och förlåt för att jag är käpprätt åt helvete emellan åt. Allting har en naturlig förklaring men det ger ingen anledning till att vara surkärring, <3

2010-01-15 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0