2009

Gjorde du något i år som du inte brukar göra? 
-Jag började spela gitarr.
-Jag lärde mig att ta vara på mitt liv, att ha kul :D
-Jag kollade på tävlingar, istället för att tävla.
-Jag började träna barnen.
-Jag fick ett jobb.
listan kan göras lång.

Höll du några av dina nyårslöften?
jag tycker nyårslöften är överskattade. men jag gör alltid en lista med vad jag ska ha gjort under året, den listan har kyssats i flitigt, och jag har klarat mina mål, många, men inte alla!

Är det något du saknat under 2009 som du vill att 2010 ska ha?
klart man har saknat vänner man haft, men glidit isär, fast iofs så finns det nu ett nytt år att reparera det på :) annars har jag levt mitt liv som aldrig förr, grymt år :D

Vilka datum ifrån 2009 minns du som mest?
17februari..
13-20april
25-26juli.
4oktober
5oktober
4november
4-6december
31december

Största misstaget år 2009?
att jag nästan svek en utav mina bästa vänner på nyårsafton, men som tur väl va, så fixade det sig :) man lär sig utav sina misstag.

Bästa köpet 2009?
min present till hannah, de som symboliserar våran starka vänskap. 

Vad spenderade du mest pengar på?
hm, kläder & mat på staden. kanske till Spanienresan & mina friidrottstripper också.

Gjorde någonting dig riktigt glad detta året?
Livet gör mig glad, och att få träffa underbara människor (: alla myskvällar, alla knasiga kvällar, alla sjuka upplevelser!

Vilka sånger minns du som mest under 2009?
alla lars winnerbäcks låtar!!
alla festlåtarna!:)


Hur tillbringade du din jul 2009?
Hemma hos mormor med kusinerna & familjen (: det blev julmat, kalle anka, paketer, sen spark med pappa & jennie, även lite pulka. sen kom joel&andreas och tillbringade kvällen med oss :)

Blev du kär i år? Ja, det blev jag! 

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Först jobbade jag, sen hade mina vänner ordnat överraskning till mig här hemma med tårta, skratt och lek :D sen blev det myskväll med bubbelbad och hårinpackning & ansiktsmask.  

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Sköna kläder som jag trivs i :) mycket högklackat!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
kusinerna isåfall :)

Dog någon som stod dig nära?
nej, tack gode gud för det.

Vilka länder besökte du?
Spanien
Gran Canaria

Vad var din största framgång 2009?
Framgång och framgång, men jag blev ledare för 97.orna.
Jag fick jobb & jag insåg vem jag verkligen är.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
det kan man säga ja..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
hur bra allt var under min födelsedag, hur fint alla hade fixat till mig.
97.orna.
mina otroligt fina vänner.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och faktiskt.. mitt liv ändrades och vändes upp och ner, men jag gjorde det till ngt bra. så jag tror jag varit gladre :)
Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mer på mig själv, istället för att ta alla andra i första hand.. livet funkar inte så har jag kommit på. marielle fick mig att inse att man måste vara lite ego ibland.

Favoritprogram på TV?
one tree hill & glee.

Bästa boken du läste i år?
flyga drake

Största musikaliska upptäckten?
Lars Winnerbäck, Taylor Swift
De bästa nya människorna du träffade?
MARIELLE, totte, oskar, falkenbergsfolket, anna nilsson!!!!, oj, alla folk från fester.. människorna i ulriksbergskyrkan (: friidrottare. det är väldigt många!


Kommentarer
Postat av: marielle

du är så grymt fin johanna! och din header är super (:

2010-01-04 @ 19:11:09
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0