greatness

en helt underbar helg faktiskt (:
fredagen var grym hemma hos hannah med spel, mys, prat & massa skratt! lovelovelove.
gårdagen spenderades i tipshallen hela dagen tillsammans med hannah :) många fina resultat och en stolt tränare :D GRYMT!  efter alla tävlingar åkte hannah med mig hem, och vi hade en myskväll tillsammans med Totte, Tobbe, Ida, Sara, Tove, Simon, Jocke, Martin. :) frukter doppade i smält choklad, film, mys & mycket skratt även igår :D helt galet! dagen idag har även den tillbringats i tipshallen för att se nya framgångar & härliga resultat! många peronliga rekord har det blivit under helgen, och jag älskar det! barnen är grymma :) har hängt med oskar hela dagen, den killen är toppen! :)
nu har jag precis pratat klart med min lilla skånetotte :D även om han är otroligt elak(!!!!!!!!), så får han mig alltid att må bra :) nu äre köööping :D älskar´t! puss.
ibland måste man även trösta.. hanna, du är grym :)
en såhär trött johanna, somnade när hon kom hem i fotöljen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0