help me remember

en jättebra helg som började med att jag hämtade totte på stationen i alvesta efter att ha tränat barnen. det blev sedan myskväll sara, simon & totte.. jobbade sedan lördagen, och därefter blev det övertyrsbadet med elin, martin o totte :) på kvällen va det bastu som stod på schemat.. god mat, chips, fina vänner, rulla i snö och basta! Grymt skönt :) dagen idag har spenderats på jobbet .. lämnade totte på stationen innan jag började 08.11, sen har jag jobbat fram tills nu.. snart åker jag in igen! ååh, vad jag älskar att jobba!!!!! jaja, pengar är bra :D nu rullar min bil till staden! PUSS!

Help me remember 
The way that we used to be 
When nothin' else mattered 
'Cause you were lovin' me 
Just for the night, one last time 
One more good memory 
When I look back 
That's what I wanna see 


Kommentarer
Postat av: Totte

HAHA FAIL på dej ;D Tack för skjutsen plutten<3 ;)



2010-01-31 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0