19.57

jag har haft en helt fantastisk helg med mina underbara 97.or (: kvällen i lördags avslutades klockan 02.30, så johanna och jag slockande i min säng efter massa prat med lina som sov i sängen över oss. himla goa tjejer, jag vet att ni kommer bli två otroligt fina människor!
söndagens tävlingar gick precis som i lördags himla bra :D grymma barn jag tränar! Linn & Jag åkte med Thomas hem, och var hemma runt halv 6. jag gick en runda med världens bästa sara, sen slocknade jag runt 21.30. ooootroligt skönt! vaknade klockan 10.30, då jag åkte till sjukhuset med mamma, sen väntade skolan! fika med marielle & hannah stod på schemat, och därefter åkte jag hem.
nu ska jag bara ta det lugnt, (:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0