fjällhälsning.

till att börja med så har vi det huuur bra som helst!!!! vädret är ingen hit.. verkligen inte. men sammanhållningen är grym, vännerna är otroliga & festen igår var helt galen :D ikväll taggar vi igen, denna gången utgång (:
thomas & jag gör det bästa av situationen när vi inte får åka, så igår tog vi tjuren vid hornen & vandrade uppför röda backen, det tog tid, det var jobbigt, men det var såååå värt det! jag sälade sedan ner, grymt !:D tur att jag har honom, kul att komma närmre folk man annars inte brukar umgås med :) vi har haft otroligt roligt, och många fina kort har tagits ;) tjejstugan är aaaawesome förresten, mycket skratt blir det!  festen igår.. jaa, fyytusan vilken kväll:) lekar, skratt, bastu, mys, skratt, prat.. jaa, vad kan man säga? ID07b :D
nu blir det film med mailn och jenny!
take care. :)
bild från thomas och min vandring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0