seaside

jobbjobbjobb, det är så min vecka sett ut.. har jobbat 18timmar denna veckan, men nu har jag vila tills onsdag :) himla skönt. tävling med friidrottsungarna i Karlskrona i helgen, det nalkas Götalandsmästerskapen, och barnen kissar nästan på sig av nervositet ;p goa barn! jag sover över på hotell tillsammans med dom, och på lördagskvällen är det planerat att det ska bli godis, chips, mys och skratt framför melodifestivalen! himla bra uppladdning efter söndagen! det gillar vi ;)
gårdagen var grym (: jobbade 6timmar efter skolan & efter det åkte jag hem & ägde lillen på Uno, kollade Scrubs, skrattade, fjantade & pratade! somnade runt halv1. skoldagen har varit slapp.. allt förrutom naturprovet då.
nu blir det slappp! PUSS (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0