this is my life

and I can´t be no-one else.
min dag har varit heeeelt fantastisk :D började med sovmorgon, sen psykologi, svenska och inställd psykologiB, himla skönt :) fick ett samtal om att jag ska bli ledsagare åt en 19årig kille med dawn syndrom, så jag åkte och pratade med min blivande chef om honom, och det verkar verkligen huur bra som helst :) åh, jag har haft ett leende på läpparna hela tiden sen dess. grymt (: och tack hannah för att du följde med! nu har jag spelat gitarr, lagat mat, och ska snart på storstadsdjungeln med christoffer och hannah :) himla bra! ikväll blir det packing, för imorgon åker jag & frida till karlskrona.. Götalandsmästerskapen :D aaaaawesome!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0