kärlek

för det första vill jag börja med att jag har en utav de finaste pojkarna i världen som pojkvän :) han är underbar! kärlek är en fin sak, kärlek är galet, kärlek är underbart & tobias har allt det där som många tjejer drömmer om!
idag var det psykologiprov, och ännu ett prov blir stryket från min lista :D awesome! bara 4 kvar, och 2 ska skrivas imorgon. sen blir det studentfest, björnborgtema för ID07b och jag ser galet mycket fram emot det :) även om amanda & jag får ta oss fram inne på grace på två extraben! nu ska jag plugggga :) takecare
big love

Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Kan man inte få se en bild på din fins pojkvän? :)

2010-05-11 @ 19:34:51
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: johanna

det är klart du får (:

dock har jag inte så många på honom, men jag ska hitta nån :D

2010-05-11 @ 19:38:16
Postat av: Amanda

Johanna! Jag är så glad att du är glad, du förtjänar det allra bästa! Du är min förebild :) Och vi ska ha grymt kul imorgon! Kärlek

2010-05-11 @ 20:33:12
URL: http://gladjeyra.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh, Amanda, fina du :) tack! & detsamma! imorgon blir det paaaarty för fulla muggar, bara att börja tagga! <3

2010-05-11 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0