kom änglar

sjukan på morgonen, skola mellan 11.45-13.45, fick tillbaka religionsprovet som visade sig gått kanon(förvånad johanna), jobbade sedan på Vikaholm mellan 14.00-21.00 vilket var grymt :) åh, så himla roligt, så givande och otroligt mycket skratt :D jag glömde bort all smärta, jag glömde bort all ledsamhet, det ända jag tänkte på va otroligt underbara jobbarkompisar och galna personer som bor på vikaholm :) de sprider grymt mycket glädje och lycka, och att vara där och träffa dem, ger verkligen nånting tillbaka, nånting stort :)
nu ska jag sova, ny dag imorgon :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är härligt söt :D <3

2010-05-18 @ 20:00:49
Postat av: Carro

Du är otroligt bäst min vän, <3

2010-05-18 @ 23:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0