perfect

gårdskvällen var mer än lyckad! Jocke&Sara kom till mig, och jag kan lova att min kväll innehöll det mesta. Den bestod mest utav skratt, rim & fjant. Vi ska nämligen göra en fotobok från tiden på gymnastiet, alla händelser, bilder och minnen, eftersom att många av oss som umgicks innan kommer att försvinna från gemla, & då blir detta en studentpresent! (: vi blev klara, den blev grym, otroligt bra, meen.. datorn krabbade och den försvann! haha, ännu mer skratt, nu blir det bara att börja om ;) bra där!
imorse var det jobb mellan 09.00-13-00, :) nu är jag helt slut, och ska vila en stund! take care!

Kommentarer
Postat av: marielle

2010-05-16 @ 16:33:51
Postat av: marielle

gud vad söt du är! :)

2010-05-16 @ 16:34:15
URL: http://alltommarielle.devote.se
Postat av: johanna

oj, tusen tack (: & detsamma!

2010-05-16 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0