längtan

Man skall se en uppgift i varje problem och inte ett problem i varje uppgift.
Tala inte med mig om svårigheterna, tala med mig om möjligheterna!


så himla rätt!! jag älskar ordspråk :)
att träffa släkten var som alltid lyckat, det är något visst med att ha sånna här kvällar. som att man blir barn på nytt! att bara få mysa med alla kusinbarn, snacka strunt med stora kusinerna, umgås med finaste emelie & bara vara! de känner mig, mest av alla. och det är så himla skönt :) nu när vi kom hem stannade vi till hos mina extraföräldrar och pratade lite :) adam, lillebror, mini, adde, lillen, kungen... kärt barn har många namn, och det är så sjukt gött att träffa han! glädje på stor nivå :D forever and always. nu har jag tagit mina tabletter, jag har borstat gaddarna, bäddat ner mig under täcket, och är redo för en god natts sömn. imorgon blir det staden med mamma och jennie, sen åååååseda :) kram

Kommentarer
Postat av: Tove Karlsson

Jag älskar också ordspråk, känns så underbart när man får tänka till lite och sen upptäcka hur man fylls av eftertanke om hur man bör vara, hur man ska se på saker osv...

Jag ska starta en blogg jag med nu, kika in om du vill. :)

2010-10-04 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0