27september

snart har ännu en månad gått, en månad som har innehållit grymt mycket olika saker.. både bra & dåliga! min helg har varit helt perfekt, jag har umgåtts med vänner jag verkligen älskar, verkligen hela helgen! lördagen tillbringades med 12 glada själar, massa skratt, prat, fjant och himla mycket annat :) verkligen perfekt!! gårdagen spenderade jag ute i Åryd tillsammans med världens bästa killkompis, erik! mat, prat, skratt, våfflor, ja, det behövdes verkligen! herregud vad jag har saknat honom :) idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket, även om klockan bara är halv 12. sjukan klockan 08 i morse, sedan åkte mamma och jag & köpte en ny dator till mig :) himla bra! nu har jag en snygg pärla framför mig som är kanon :D wiho! hannah & jag har även fixat allt med norge idag. vi flyttar 8 oktober, då vi ska bo med alexander, martin, josefin, hanna och mia :) därefter får vi hoppas på att vi hittar en egen lägenhet snabbt :) det kommer bli kanon och jag längtar så himla himla mycket!! nu ska jag kolla på camp rock 2 och bara mysa ner mig i soffan! take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0