bästa vänner

kom nyss hem från en härlig stund med två utav mina allra bästa killkompisar, Anton&Joel. prat om allt mellan himmel och jord.. vi hade missat så mycket, vi skrattade ikapp, och bara njöt! dessa stunder är helt underbara enligt mig.. denna dagen har stavats jobb.. 7-15 sen skulle jag ,egentligen, kört till mormor.. men efter en krockad opel blev det andra planer.. nacken mår sämst & lillfingret är nog, om inte brutet, vääldigt stukat(himla komiskt att man skadar lillfingret vid en sånhär händelse, haha).. jag fattar inte hur jag kan ha en sån otur.. kom till  mormor, tillslut senare på kvällen! så himla skönt att vara här :) bara vara! nu ska jag bädda ner mig i sängen, imorgon åker jag tillsammans med mina fina friidrottsungar till Eksjö för att tävla i Götalandsmästerskapen! wiiiho! heja :D:D KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0